پای درس قاب

اینجا قاب نوشته هام رو میذارم

پای درس قاب

اینجا قاب نوشته هام رو میذارم

مشخصات بلاگ
پای درس قاب

اهل شیرازم
روزگارم خوب است
قلمی دارم ... تکه برگی ... سر سوزن ذوقی
می نویسم از عشق
حرفها را قلم از عمق دلم می چیند
کاش بر عمق دلت بنشیند...

>>>> استفاده تجاری از طرح ها حرام است

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

با ما همراه باشید

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۵ ب.ظ


سلام دوستان عزیز

راستش بنده قبل از راه اندازی این وبلاگ قاب نوشته هام رو توی اینستاگرام میذاشتم. یعنی قاب نوشته ها رو طراحی می کردم برای اینستاگرام. تا اینکه بعد از مدتی تصمیم گرفتم یه وبلاگ هم طراحی و قابها رو توش قرار بدم. اما حقیقت اینه که من وقتم اجازه نمیده که به طور منظم وبلاگ رو بروز کنم و این باعث ناراحتی برخی از دوستان شده. لذا تصمیم گرفتم آدرس اینستاگرامم رو براتون بنویسم تا اونجا قاب نوشته ها رو به طور منظم دریافت کنین. در حال حاضر 165 قاب در صفحه ی اینستاگرام من قرار داده شده و روز به روز بیشتر هم میشه. البته این به معنای تعطیلی وبلاگ نیست و هر زمان که وقتم اجازه بده قاب هام رو توی وبلاگ خواهم گذاشت

برای دیدن قاب نوشته ها به صفحه ی ما در اینستاگرام بیاین

  • سید محمد علی موسوی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی