پای درس قاب

اینجا قاب نوشته هام رو میذارم

پای درس قاب

اینجا قاب نوشته هام رو میذارم

مشخصات بلاگ
پای درس قاب

اهل شیرازم
روزگارم خوب است
قلمی دارم ... تکه برگی ... سر سوزن ذوقی
می نویسم از عشق
حرفها را قلم از عمق دلم می چیند
کاش بر عمق دلت بنشیند...

>>>> استفاده تجاری از طرح ها حرام است

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

قاب 78

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۵۷ ب.ظ

http://uploadax.com/images/33293908614642381733.png

+ سایز بزرگ و اصلی قاب رو از اینجا دریافت کنید


* توضیح پیرامون قاب:
مدتیه که یه قاب عکس خالی توی اتاقم نصب کردم.
یه قاب خالی برای عکس امام زمانم
که إن شاءالله بعد از ظهور حضرت عکسشون رو توی قاب بذارم...
شاید بپرسین از کجا معلوم تا ظهور آقا زنده باشی؟
جواب:
ممکنه من تا ظهور حضرت زنده نباشم ، اما با اینکار هر وقت قاب خالی رو می بینم به یاد آقام می افتم. به یاد این می افتم که من و خونه ام یه چیزی کم داریم ، اونم آقامونه... اینجوری با هر بار دیدن قاب ، توی دنیایی که فراموشی مهدی فاطمه بیداد می کنه ، برای لحظاتی یاد آقام می افتم و شاید اون لحظه دعایی از ته دل برای آقا ... ترک گناهی به عشق آقا...
التماس دعا

  • سید محمد علی موسوی زاده

نظرات  (۱)

سلام قسمتون میدم به مظلومیت مولا علی(ع) شما که توانایی شو دارید درباره اینهایی که اینقدر ازمسیرحق پرت افتادن طرحی بزنید مطلبی بنویسد منظورم اطرافیان علی اکبر تهرانی ونوه اش زهرا شریفی ست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی